گروت سیمانی

در حال نمایش 5 نتیجه

گروت سیمانی یکی از مواد پرکاربرد ساختمانی است که در اغلب ساخت‌وسازها مورد استفاده قرار می‌گیرد و از ترکیب قدرتمندی برپایه آب، سیمان، ماسه و سایر افزودنی‌ها تشکیل می‌شود. از این محصول جهت پرکردن انواع ترک یا فضاهای خالی ایجاد شده در سازه استفاده می‌کنند و تاثیر به‌سزایی در بالا بردن استقامت سازه دارد. این محصول شباهت زیادی به ملات دارد و در نصب انواع سازه‌های ساختمانی مانند بلت، پل، ریل و یا حایل به‌وفور مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های گروت این است که به‌راحتی و در مدت زمانی کوتاه تمام حفره‌ها و درزهای موجود را پر می‌کند، به‌همین دلیل انتخاب مناسبی برای سازه‌های بزرگ به‌شمار می‌رود. برای مثال سیمان گروت اصفهان یکی از بهترین برندهای موجود در بازار است که مخاطبان زیادی دارد. در ادامه ما نکات را ذکر کردیم که هنگام خرید گروت پایه سیمانی به شما کمک می‌کند تا محصول مناسبی را انتخاب کنید.

انواع گروت سیمانی

توصیه می‌کنیم به عنوان نمایندگی فروش سیمان گروت باید با مزایا و انواع این محصول آشنا باشید. گروت‌های سیمانی در انواع مختلفی به‌کار می‌روند و هر یک مزایای قابل توجهی در ساخت‌وسازها دارند که در این‌جا به مهم‌ترین آن‌ها اشاره شده است:

انواع گروت سیمانی

گروت بدون انقباض درشت دانه سیمانی

این نوع از گروت به‌صورت پودر خشک است و در زمان مصرف حتما باید به آن آب اضافه کرد. ترکیب این نوع گروت با آب بافتی روان به آن خواهد داد و به‌راحتی قابل پخش شدن در سطح است. زمان‌بندی گروت‌ریزی با توجه به دمای محیط تعیین می‌شود و اغلب جهت پر کردن درزهای بزرگ حداقل 10 سانتی‌متری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

علاوه‌بر مورد ذکر شده از این نوع گروت جهت نصب صفحات فشار در عرشه پل، ثابت کردن ستون‌های از قبل ساخته شده، پرکردن زیر فونداسیون انواع ماشین‌آلات سنگین، پر کردن فضاهای خالی در زیر بیس پلیت‌ها و… استفاده می‌شود. مقاومت بالا، عدم ایجاد هرگونه درز و ترک، سهولت کاربرد، عدم ایجاد هرگونه نقص مانند سمی بودن یا خوردگی، بالا بردن مقاومت نهایی و.. از جمله مزایای کاربرد این نوع سیمان گروت اصفهان محسوب می‌شوند.

گروت بدون انقباض ریزدانه سیمانی

این نوع گروت هم ماهیتی مانند نوع قبلی دارد و اغلب در پرکردن درزهای 20 سانتی‌متری به‌کار می‌روند. گیرش بسیار سریع و مقاومت بالا، ترکیب شدن راحت با آب، عدم ایجاد انقباض و ترک روی سطح، سهولت کاربرد و…. از جمله مزایای کاربرد این نوع گروت به‌شمار می‌رود و مانند گروت درشت دانه در بخش‌های مذکور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گروت بدون انقباض سیمانی با مقاومت‌های ویژه

این نوع گروت در بخش‌های خاصی به‌کار می‌‌رود و علاوه‌بر بالا بودن مقاومت فشاری، مقاومت خمشی و کششی بالایی دارد که در نهایت مقاومت سازه را به‌طرز چشمگیری بالا می‌برد. به‌طور معمول گروت بدون انقباض سیمانی با مقاومت ویژه یک متریال به‌صورت پودر خشک است و در زمان مصرف به آب نیاز خواهد داشت و پس از ترکیب با آب به‌صورت یک متریال روان با پخش شدگی بالا تبدیل می‌شود. این نوع از گروت هم مانند موارد قبل در بخش‌های ذکر شده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گروت بدون انقباض نرمال سیمانی

از این نوع گروت که اغلب به‌صورت خشک عرضه می‌شوند و به ترکیب با آب نیاز دارند جهت پوشاندن درزهای 2 تا 10 سانتی متری استفاده می‌شود. مقاومت این نوع بتن هم قابل مقایسه با سایر انواع بتن است و مانع ایجاد هرگونه درز و شکاف روی سطح بتنی می‌شود. این محصول در مقاومت‌های فشاری مختلف به‌صورت مقاومت‌های 1 روزه، 3 روزه، 7 روزه و 28 روزه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گروت منبسط شونده سیمانی

محصول مذکور نوعی ملات آماده بر پایه سیمان است که به‌دلیل مقاومت بسیار بالا و انبساط شدگی عالی مورد توجه سازندگان قرار می‌گیرد.

گروت منبسط شونده سیمانی از سنگدانه‌های با اندازه مناسب، سیمان و مواد روان‌کننده تشکیل شده است و در پرکردن منافذ و درزهای ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این نوع گروت اغلب جهت پرکردن فشاهای خالی در زیر بیس پلیت‌های ساختمانی، پرکردن فضای میان انکربولت‌ها، فوندانسیون سازه‌ها و… استفاده می‌شود.

نکات مهم درخصوص خرید اینترنتی گروت سیمانی

بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند تا این نوع گروت را به‌صورت اینترنتی سفارش بدهند و قیمت روز گروت سیمانی را همواره بررسی کنند. شما می‌دانید که برخی از فروشگاه‌های مطرح در سطح کشور تنها در شهرهای خاصی شعبه دارند، بنابراین خرید از آن‌ها به‌صورت اینترنتی به‌صرفه‌تر خواهد بود.

نکات مهم درخصوص خرید اینترنتی گروت سیمانی

همواره در زمان خرید گروت سیمانی به‌صورت اینترنتی باید به برخی موارد مانند کیفیت محصول، ماندگاری بالا، نحوه عرضه، نحوه تحویل سفارش، تاریخ انقضا، تاریخ تولید، ترکیبات به‌کار رفته در آن و… توجه لازم را به‌کار بگیرید.

انواع برندهای گروت سیمانی

معمولا گروت‌های سیمانی در برندهای مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند و قیمت روز گروت سیمانی در فروش آن بسیار تاثیرگذار است. در ادامه با انواع گروت پایه سیمانی و قیمت مصوب آن‌ها در بازار آشنا خواهید شد تا در زمان سفارش با آگاهی کامل اقدام به خرید کنید:

انواع برندهای گروت سیمانی

ژیکا گروت NG-1000

این نوع گروت با مقاومت قابل توجه خود در بسیاری از ساخت‌و‌‌سازها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ژیکا گروت NG-700

این محصول یک نوع برند محسوب می شود و کاربردهای مختلفی دارد.

ژیکا اپوکسی گروت

از این محصول برای گروت ریزی در مناطقی استفاده می‌شود که استعداد خوردندگی بالایی دارند و در معرض مواد شیمیایی و کارهای فوق سنگین هستند. همچنین برای نصب بولت استفاده می‌شود.

گروت پایه سیمانی بدون انقباض

این محصول با توجه به ویژگی‌هایی که دارد معمولا مورد توجه قرار می‌گیرد.

گروت منبسط شونده Cap grout MG

همان‌طور که گفته شد گروت منبسط شونده به‌دلیل قدرت بالا در انبساط و در عین حال مقاومت قابل توجه به یکی از اولین انتخاب‌های سازندگان تبدیل شده است.

گروت پایه سیمانی Dezo flow 600

ویسکوزیته بالای این نوع گروت موجب شده تا بسیاری از تولیدکنندگان آن را به‌عنوان یکی از بهترین متریال های موجود در ساخت‌و‌سازها به کاربران معرفی کنند.

گروت پایه سیمانی Dezo flow 2500

این محصول هم مانند نوع قبلی خود از طرفداران زیادی برخوردار است و جهت بالا بردن مقاومت سازه به‌وفور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گروت پرمقاومت ADMIX Grout CX

همان‌طور که از نام این محصول مشخص است به‌دلیل مقاومت بالا کاربرد زیادی در بخش‌های مختلف به‌ویژه در سازه‌های پررفت‌و‌آمد دارد.

های گروت RJ 900

این گروت هم در اغلب ساخت‌و‌سازها به‌کار می‌رود.

گروت سیمانی NG-P

خرید گروت مورد نظر را می‌توان در بازار داخلی کشور انجام داد و برای درزهای با ضخامت کم و زیر صفحه ستون‌ها و موارد دیگر استفاده می‌شود.

خرید اینترنتی گروت سیمانی با بهترین قیمت

همان‌طور که گفته شد بسیاری از فروشگاه‌های تولیدکننده این محصولات به‌صورت اینترنتی به‌فروش محصولات خود می‌پردازند. اغلب سازندگان و صاحبان ساختمان خرید اینترنتی گروت سیمانی مناسب و استاندارد را به خرید حضوری ماده‌ای بی‌کیفیت ترجیح می‌دهند.

خرید اینترنتی گروت سیمانی با بهترین قیمت

چنانچه به‌دنبال کاربرد برندی خاص و شناخته شده در کسب‌وکار خود هستید توصیه می‌شود تا به‌صورت اینترنتی و از انواع نمایندگی فروش سیمان گروت محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. فروش سیمان گروت در اصفهان توسط شرکت پارتاک انجام می‌شود. محصولات پارتاک از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار است.

سوالات متداول

قیمت گروت سیمانی چگونه تعیین می شود؟

قیمت مصوب در خرید گروت سیمانی اهمیت زیادی دارد. قیمت گروت سیمانی براساس قیمت مواد به‌کار رفته در آن مانند سیمان و ماسه تعیین می‌شود، البته قیمت این محصول وابستگی زیادی به نوسانات بازار هم دارد.

بهترین برند گروت سیمانی کدام است؟

در حال حاضر برند سیمان گروت اصفهان به‌عنوان یکی از بهترین برندهای موجود در بازار شناخته می‌شود و به‌صورت روزانه در حال عرضه محصول به سراسر ایران است.

چگونه خرید اینترنتی گروت سیمانی انجام دهیم؟

جهت خرید گروت سیمانی به‌صورت اینترنتی کافیست به سایت پارتاک مراجعه و در میان انواع گروت محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید. پس از انتخاب محصول اطلاعات و آدرس خود را درج و در بخش پایگاه خرید مبلغ مورد نظر را ارسال کنید. چنانچه به اینترنت دسترسی ندارید کافیست با واحد فروش این مجموعه تماس گرفته و مشاوره لازم جهت خرید را دریافت کنید.

سیمان گروت اصفهان چه مزیت‌ هایی نسبت به بقیه برندها دارد؟

سیمان گروت اصفهان به‌دلیل روانی و استحکام قابل توجه، کیفیت و ماندگاری بالا از مزایای زیادی در مقایسه با سایر برندها برخوردار است.

برای مطالعه راهنمای خرید گروت سیمانی پی دی اف را دانلود کنید

کاربرد ملات ضد اسید

ملات ضد اسید گونه‌ای از انواع ملات‌ها هستند که مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی، [...]

بهترین کفپوش صنعتی مقاوم

 کفپوش صنعتی مصالحی باکیفیت و با مقاومت بالا در برابر بسیاری از عوامل آسیب‌زا است [...]

پوشش ضد سایش بتن

 پوشش ضد سایش بتن یکی از ترکیبات اصلی بتن‌ها است که باعث افزایش مقاومت آنها [...]

بهترین مارک ملات ترمیمی بتن

انواع ملات ترمیمی یتن جزء پرکاربردترین مصالح در صنعت ساخت‌و‌ساز هستند که به‌منظور اصلاح نواقص [...]

بهترین مارک ژل میکروسیلیس

ژل میکروسیلیس یکی از انواع افزودنی‌های بتن است که به‌منظور افزایش استحکام و مقاومت مصالح [...]

بهترین مارک سخت کننده بتن

سخت کننده بتن با مقاومت بسیار بیشتر نسبت به بتن‌های معمولی از ترکیب مواد مختلفی [...]