فوق روان کننده بتن

در حال نمایش 6 نتیجه

فوق‌ روان‌کننده‌های بتن و روان کننده بتن که در جهت کاهش اثر آب و افزایش کارایی بتن مورد استفاده قرار می‌گیرند از بهترین و اصلی‌ترین ابزارها در ساخت‌و‌ساز به‌حساب می‌‌آیند. در هنگام کاربرد این محصول باید به مواردی از جمله کیفیت، نحوه و مدت زمان اثر گذاری و همین‌طور اثرات جانبی آن توجه داشته باشید. فراموش نکنید که با توجه به انواع روان کننده‌های موجود در بازار مهم کاربرد بهترین گزینه آن در ساخت‌و‌ساز خود است. از آن‌جا‌که این محصول به بخش جدایی‌ناپذیر در ساختمان سازی تبدیل شده است، باید در انتخاب آن دقت زیادی به خرج داد. اگر به‌دنبال انتخاب و خرید فوق روان‌ کننده بتن عالی و اثر‌‌بخش هستید، باید علاوه بر قیمت فوق روان کننده، به سایر نکات توجه کنید.

انواع فوق روان کننده بتن

به‌طور کلی فوق روان‌‌کننده‌های بتن در چهار دسته زیر تقسیم می‌شوند و هر یک در شرایط خاص خود مورد استفاده قرار می‌گیرند:

انواع فوق روان کننده بتن

فوق روان کننده با توانایی کسب مقاومت بالا در سنین اولیه

این نوع فوق روان کننده افزودنی بتن را از نسل سوم روان‌کننده‌های بتن می‌دانند که بر اساس تکنولوژی پلی کربوکسیلات اتر ساخته می‌شوند. این محصول علاوه‌بر قابلیت افزایش روانی بتن مقاومت آن در سنین اولیه آن را به‌طرز قابل توجهی بالا می‌برد. اگر به‌دنبال بهبود کیفیت بتن، کاهش زمان بتن ریزی و قالب‌برداری، کاهش نفوذپذیری بتن و بالا بردن دوام آن و… هستید، فوق روان کننده با توانایی کسب مقاومت بالا در سنین اولیه انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

فوق روان کننده با خاصیت حفظ اسلامپ بالا

فوق روان کننده با خاصیت حفظ اسلامپ بالا بر پایه پلی کربوکسیلات‌های اصلاح شده ساخته می‌شود و خاصیت اسلامپ بتن را در طولانی مدت برای 2 الی 6 ساعت به تاخیر می‌اندازد. اگر در شرایط آب و هوایی گرم آن هم به‌روش ترمیمی و طولانی کار می‌کنید احتمالا این نوع فوق روان‌کننده گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

فوق روان کننده با خاصیت حفظ اسلامپ مطلوب

فوق روان کننده با خاصیت حفظ اسلامپ مطلوب برپایه تکنولوژی پلی کربوکسیلات تولید می‌شود. این فوق روان‌کننده با هدف کسب بهترین نتیجه در یک زمان‌بندی مناسب و استاندارد به‌کار می‌رود و از دوام بالایی برخوردار است. چنانچه از بتن‌های پرمقاومت، خودتراکم، پیش ساخته و پلاستیکی استفاده می‌‌کنید این نوع فوق روان‌کننده را در ساخت‌و‌ساز به کار بگیرید.

فوق روان کننده با مقاومت بالا جهت قطعات پیش ساخته بتنی

مقاومت بسیار بالا، افزایش نفوذپذیری بتن، کاهش زمان عمل آوری و هزینه‌های تمام شده، بالا بردن کیفیت بتن و گیرش آن در زمان مناسب از جمله مزایای فوق روان کننده با مقاومت بالا جهت قطعات پیش ساخته بتنی هستند. از این فوق روان‌کننده درتولید قطعات پیش ساخته بتنی استفاده می‌شود و مقاومت بالا و قابل توجهی دارد. برای اطلاع از قیمت روز فوق روان کننده بتن مذکور می توان به سایت های معتبر مراجعه کرد.

فوق روان کننده و فوق کاهنده آب بتن برای مقاومت های بالا

فوق روان کننده و فوق کاهنده آب بتن برای مقاومت های بالا با خاصیت روانی و قوام بالا به ذرات سیمان جذب و فضاهای خالی بین آن‌ها را دفع می‌کند. با کاربرد این فوق روان‌کننده در ساخت‌و‌سازهای خود به بهبود سطح نهایی بتن، افزایش قابلیت روانی بتن و مقاومت مکانیکی آن، حفظ مطلوب اسلامپ بتن و افزایش دانسیته آن کمک زیادی خواهیدکرد.

فوق روان کننده و فوق کاهنده آب بتن برای مقاومت های مطلوب

با خرید فوق روان‌کننده‌های استاندارد جهت حفظ مقاومت مطلوب بتن و سازه، پروژه خود را به‌صورت حرفه‌ای جلو ببرید. فوق روان کننده و فوق کاهنده آب بتن برای مقاومت های مطلوب هم از نسل سوم روان‌کننده‌های موجود در بازار است که مانع آب انداختن بتن، کاهش زمان گیرش، حفظ اسلامپ و کارایی بتن، افزایش استحکام بتن و… می‌‌شود.

نکات مهم در خصوص خرید اینترنتی فوق روان کننده بتن

خرید فوق روان کننده‌ بتن آن‌هم به‌صورت اینترنتی کار سختی نیست و با مراجعه به سایت هر یک از عرضه‌کنندگان این محصول می‌توان آن را در اولین فرصت سفارش داد. حتی فوق روان کننده بتن قیمت را مقایسه و بررسی کرد. اما آنچه که لازم است در این خصوص بدانید توجه به نکات مهم خرید اینترنتی فوق روان‌کننده‌های بتن است تا بتوان بهترین و کارآمدترین محصول را در ساخت‌و‌ساز خود به‌کار گرفت. توجه به نکاتی مهم مانند قیمت، برند محصول و نحوه ساخت آن از جمله مهم‌ترین مواردی هستند که باید در خرید اینترنتی مورد توجه قرار گیرند.

نکات مهم در خصوص خرید اینترنتی فوق روان کننده بتن

انواع برند فوق روان کننده بتن

شرکت‌های مختلفی به تولید فوق روان‌کننده‌های بتن در سطح کشور می‌پردازند و محصولات هر یک از کیفیت و ماندگاری قابل توجهی برخوردار است. از جمله برندهای تولیدکننده این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Kx-Plast 300
  • DEZOPLAST D-130
  • TISS R
  • FARCO PLAST
  • FARCO MENT
  • BC22-S
  • PA PLAST

قیمت فوق روان کننده بتن

جهت اطلاع از قیمت فوق روان کننده و نحوه دسترسی به آن باید به مراکز عرضه کننده این محصول مراجعه کرد. به‌طور کلی فوق روان کننده بتن قیمت از حداقل 50 هزار تومان شروع می‌شود که بسته به نوع محصول و برند تعیین خواهد شد. هرچه محصول انتخابی شما از برندی مطرح و استاندارد باشد بدون شک فوق روان کننده‌ای با قیمت بیشتر و کیفیت قابل قبول‌تر تهیه خواهید کرد. توجه کنید قیمت روان کننده بتن با این محصول فرق دارد.

قیمت فوق روان کننده بتن

خرید اینترنتی فوق روان کننده بتن با بهترین قیمت

بسیاری از مراکز و شرکت‌های تولیدکننده فوق روان‌کننده بتن به‌صورت اینترنتی به عرضه محصولات خود می‌پردازند. خرید اینترتی این فرصت را به شما می‌دهد تا به‌راحتی و در منزل خود بهترین محصول را انتخاب و آن را تهیه کنید. به‌طور معمول سایت‌های فعال اینترنتی با ارائه قیمت روز فوق روان کننده بتن قدرت انتخاب را به شما خواهند داد تا مناسب‌ترین محصول را با بهترین قیمت تهیه کنید.

سوالات متداول

اکنون به پاسخ سوالات متداول می‌پردازیم:

بهترین برند فوق روان کننده بتن کدام است؟

استفاده از برندهای مطرح و موفق عرضه‌کننده این محصول مانند پارتاک کیفیت ساخت‌و‌ساز شما را به‌طرز قابل توجهی بالا خواهد برد.

چگونه خرید اینترنتی فوق روان کننده بتن انجام دهیم؟

با مراجعه به سایت فروشگاه‌های عرضه‌کننده این محصول و درج آدرس و پرداخت هزینه می‌توان روان‌کننده سفارشی خود را در کم‌‌ترین زمان ممکن تحویل گرفت.

هنگام خرید فوق روان کننده بتن باید به چه نکاتی توجه کرد؟

توجه به نکاتی مهم مانند قیمت، ترکیبات به‌کار رفته در محصول، تاریخ انقضا، نحوه ارسال محصول از جمله نکات مهمی هستند که در زمان خرید فوق روان کننده افزودنی بتن باید به آن‌ها توجه داشت.

 

بهترین مارک سخت کننده بتن

سخت کننده بتن با مقاومت بسیار بیشتر نسبت به بتن‌های معمولی از ترکیب مواد مختلفی [...]

بهترین مارک بتن رنگی

بتن رنگی یکی از مصالح پرکاربرد در صنعت ساخت‌و‌ساز است که از آن معمولاً برای [...]

 بهترین مارک چسب بتن

چسب بتن یکی از پرکاربردترین انواع مصالح ساختمانی است که باعث افزایش مقاومت بتن‌ها از [...]

بهترین مارک پودر سخت کننده بتن

پودر سخت‌کننده بتن محصولی برای افزایش مقاومت سایشی بتن در برابر عوامل آسیب‌زای مختلف مثل [...]

بهترین مارک پودر بندکشی کاشی و سرامیک

پودر بندکشی یکی از کاربردی‌ترین مصالح ساختمانی است که موجب افزایش زیبایی نمای کاشی‌ها می‌شود. [...]

بهترین مارک گروت سیمانی

گروت سیمانی یکی از پرکاربردترین انواع مصالح در صنعت ساخت ‌و‌ساز است. این مصالح از [...]