افزودنی های بتن

نمایش 1–12 از 19 نتیجه

بتن یکی از مهم‌ترین مواد کاربردی در ساخت‌و‌سازها محسوب می‌شود که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. نکته مهمی که در خصوص کاربرد بتن باید مد نظر قرار داد کیفیت و ماندگاری آن است تا سازه در آینده دچار مشکل نشود. افزودنی‌ها یکی از مهم‌ترین موادی هستند که باید به‌همراه بتن مورد استفاده قرار گیرند. براین اساس خرید افزودنی‌ بتن استاندارد و باکیفیت بتن یکی اصلی‌ترین قدم در ساخت‌و‌سازی مناسب و معقول به‌شمار می‌رود.

شایان ذکر است که قیمت افزودنی های بتن متفاوت است و در نوع کارکرد آن‌ها تاثیر می‌گذارد، پس از این نکته مهم پیش از خرید اینترنتی افزودنی بتن غافل نشوید. فراموش نکنید که این محصولات دوام، ماندگاری و مقاومت بتن را به‌طرز چشمگیری بالا می‌برند؛ بنابراین انتخاب یک افزودنی مناسب امنیت سازه شما را تامین خواهد کرد. چنانچه به‌دنبال خرید افزودنی‌ بتن برای ساخت‌و‌سازهای خود هستید با خواندن این توضیحات آگاهی خود را پیش از خرید بالا ببرید.

انواع افزودنی بتن در بازار

به‌طور معمول افزودنی‌‌های مختلفی در بازار یافت می‌شوند که هر یک با عملکرد و مزایای خاص اثرات متنوعی روی بتن می‌گذارند. پیش از خرید بهتر است قیمت افزودنی‌ بتن و خواص هر یک را به‌‌خوبی بشناسید تا گزینه‌‌ای که با نوع ساخت‌و‌ساز شما هماهنگی دارد را به‌کار بگیرید. در ادامه با انواع افزودنی‌ های بتن بیشتر آشنا شوید:

انواع افزودنی بتن در بازار    

فوق روان کننده بتن

یکی از محصولات فوق کاهنده آب یا افزودنی‌های بتن که توسط بسیاری از سازندگان مورد استفاده قرار می‌گیرد فوق روان‌ کننده بتن است که موجب افزایش کارایی آن می‌شود. از این افزودنی جهت افزایش اسلامپ بتن بدون نیاز به افزودن آب استفاده می‌شود و هیچ اثر جانبی غیر مطلوبی مانند وجود هوای حبس شده در بتن را به‌جا نمی‌گذارد. این فوق روان‌کننده بتن از ترکیب دو عنصر مهم یعنی فرمالدهید نفتالین سولفوناتی و همین‌طور فرمالدهید ملامین سولفوناتی شکل گرفته است.

ژل میکروسیلیس

به این افزودنی مکمل بتن هم گفته می‌شود و از مهم‌ترین مواد افزودنی بتن شناخته می‌‌شود. این محصول از ذرات بسیار ریز 0.1 میکرونی تشکیل شده است و اثراتی مانند کاهش نفوذپذیری بتن و افزایش مقاومت آن را به‌دنبال دارد. ژل میکروسیلیس برپایه محصولاتی مانند سیلیس، الیاف پلی پروپیلن و میکروسیلیس تشکیل می‌شود که خواص این افزودنی را به‌صورت قابل توجهی بالا می‌برند. بهبود پایداری و خواص مکانیکی بتن از مزایای کاربرد ژل میکروسیلیس به‌شمار می‌روند.

افزودنی های دیرگیرکننده بتن

چنانچه در اقلیمی گرم زندگی می‌کنید و قصد ساخت‌و‌ساز دارید توصیه می‌شود به‌سراغ دیرگیرکننده‌های بتن بروید. از این محصول در بتن ریزی‌های با حجم زیاد، حمل‌‌و‌نقل‌های طولانی بتن و … نیز استفاده می‌شود. افزودنی کندگیر کننده بتن با قطع موقت واکنش‌های هیدراتاسیون گیرش ابتدایی بتن را افزایش می‌دهد. مدت زمان گیرش بتن با افزودن این نوع کاهنده بسته به نوع سیمان و ترکیب دیرگیرکننده متفاوت است.

افزودنی زودگیر مایع جهت شاتکریت

برخلاف مورد قبل این افزودنی موجب زودگیر شدن بتن مورد استفاده در ساخت‌و‌ساز می‌شود. افزودنی زودگیر مایع جهت شاتکریت با آهک موجود در سیمان واکنش پیدا می‌کند و با ساخت کریستال‌‌های شیشه‌ای در خمیر سیمان مقاومت اولیه و زمان گیرش آن را به‌طرز چشمگیری بالا می‌برد. پس اگر سرعت در ساخت‌‌و‌ساز برای شما اولویت دارد از خرید این نوع افزودنی غافل نشوید.

افزودنی زودگیر پودری جهت شاتکریت

 افزودنی زودگیر پودری جهت شاتکریت به‌صورت پودری خشک، غیرقلیایی و بدون خطر به بازار عرضه و موجب زودگیری بتن می‌شود. به‌دلیل زودگیری می‌توان آن را در لایه‌هایی با ضخامت 100 تا 150 میلی‌متر روی سقف یا دیوار استفاده کرد. افزایش مقاومت، افزایش دوام و ماندگاری بتن و صرفه‌جویی در مصرف آب از مزایای کاربرد این نوع افزودنی زودگیر به‌شمار می‌روند.

افزودنی ضد یخ بتن

یکی از چالش‌های بزرگ سازندگان در اقلیم سرد و یخبندان امکان یخ بستن بتن در فضای باز است. براین اساس افزودنی‌های ضد یخ بتن در دو نوع پودری و مایه تولید و به بازار عرضه شده‌اند تا از چنین مشکلی جلوگیری کنند. این محصول نقطه انجماد مایعات بتن را پایین خواهد آورد و آن را تا دمای 30 درجه زیر صفر مقاوم می‌کند. هر دو نوع ضد یخ از ساختارهایی شامل نمک غیرآلی، افزودنی‌های جامد، افزودنی‌های با ترکیبات عالی و افزودنی با گیرش سریع تشکیل می‌شوند.

افزودنی ضد یخ ملات

 افزودنی ضدیخ ملات هم در آب‌و‌‌هوای سرد قابل استفاده است و زمان گیرش ملات را از 12 ساعت به 5 ساعت کاهش می‌دهد. از این افزودنی در تمام ملات‌هایی که زمان گیرش متنوعی دارند می‌‌توان استفاده کرد. ضد یخ ملات به واکنش هیداتاسیون ملات و واکنش حرارتی سیمان سرعت می‌بخشد و در نتیجه ملات را در هر شرایطی قابل استفاده می‌کند.

نکات مهم درباره خرید اینترنتی افزودنی های بتن

پیش از خرید افزودنی‌ بتن باید به برخی نکات مهم و لازم توجه داشته باشید تا از ایجاد هرگونه مشکل در ساخت‌و‌‌ساز خود جلوگیری کنید. یکی از مهم‌ترین این نکات توجه به شرایط اقلیمی خود و انتخاب محصولی سازگار با آن است. برای مثال چنانچه در هوای گرم و خشک زندگی می‌کنید احتمال دیرگرفتن بتن زیاد است؛ بنابراین باید از افزودنی‌های زودگیر جهت تسریع در فرآیند گیرش آن استفاده شود.

نکات مهم درباره خرید اینترنتی افزودنی های بتن

اگر در خصوص انتخاب محصولی مناسب برای ساخت‌و‌ساز خود دچار تردید هستید حتما از مشاوران حرفه‌ای که در هر یک از مراکز عرضه‌کننده حضور دارند کمک بگیرید. خرید این قبیل محصولات به دو صورت اینترنتی و حضوری امکان‌پذیر است. جهت خرید افزودنی بتن به‌صورت اینترنتی پس از انتخاب محصول با پرداخت هزینه و درج آدرس خود آن را در کم‌ترین زمان ممکن تحویل خواهید گرفت.

با مهم ترین برندهای افزودنی بتن در ایران آشنا شوید

از مهم‌ترین برندهای محصولات افزودنی در بازار داخلی ایران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فوق روان کننده فرکوپلاست P9-3R
  • فوق روان کننده پلی کربوکسیلات اتر بتن Dezobuild-10
  • فوق روان کننده پلی کربوکسیلاتی بتن Dezobuild D-40
  • فوق روان کننده دیرگیر بتن Dezocrete N-540
  • فوق روان کننده کاهنده آب بتن Dezoplast D-130
  • چسب و افزودنی بتن NSG-N50 حجم 20 لیتری
  • فوق روان کننده NSG-SHY حجم 20 لیتری
  • فوق روان کننده نرمال آبادگران S.P.A.Plastic-M4
  • چسب و افزودنی ملات NSG-B70 حجم 20 لیتری
  • افزودنی بتن میکروسیلیس Micrisilica
  • ضد یخ و زودگیر بتن شیمی ساختمان
  • فوق روان کننده بتن P9N

قیمت افزودنی های بتن چگونه است؟

با توجه به عدم ثبات در بازار کشور و بالا و پایین شدن مداوم قیمت‌ها نمی‌توان مبلغی ثابت و مشخص برای انواع افزودنی‌ های بتن در نظر گرفت. اما به طور کلی قیمت افزودنی بتن در بازه ای قرار دارد که برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان پارتاک تماس بگیرید.

خرید اینترنتی افزودنی های بتن با بهترین قیمت

جهت خرید اینترنتی افزودنی بتن می‌توانید از سایت مجموعه‌های حرفه‌ای کمک گرفت که به عرضه این قبیل محصولات می‌پردازند. با خرید به‌صورت اینترنتی در هزینه و زمان شما صرفه‌جویی زیادی خواهد شد. بسیاری از این مراکز با به‌روز رسانی قیمت محصولات خود آن‌ها را در سایت قرار می‌دهند تا با خیال راحت و تنها با یک کلیک اقدام به خرید کنید.

بهترین برند افزودنی های بتن در بازار ایران چه مواردی است؟

شرکت فنی و تخصصی پارتاک با کمک متخصصین بومی و مجرب در حال حاضر یکی از بهترین برند سازنده افزودنی‌های بتن است.

هنگام خرید اینترنتی افزودنی بتن به چه نکاتی توجه کنیم؟

نکاتی مانند تاریخ انقضا محصول، فرمولاسیون آن، سازگاری با اقلیم و قیمت افزودنی بتن از مهم‌ترین نکاتی هستند که پیش از خرید باید کد نظر قرار داد.

انواع افزودنی بتن شامل چه موادری هستند؟

 فوق روان‌کننده بتن، ژل میکروسیلیش، افزودنی‌های دیرگیرکننده بتن، افزودنی زودگیر مایع جهت شاتکریت، افزودنی زودگیر پودری جهت شاتکریت، افزودنی ضد یخ بتن و افزودنی ضد یخ ملات از مهم‌ترین انواع افزودنی‌های بتن محسوب می‌شوند.

 

 

بهترین مارک سخت کننده بتن

سخت کننده بتن با مقاومت بسیار بیشتر نسبت به بتن‌های معمولی از ترکیب مواد مختلفی [...]

بهترین مارک بتن رنگی

بتن رنگی یکی از مصالح پرکاربرد در صنعت ساخت‌و‌ساز است که از آن معمولاً برای [...]

 بهترین مارک چسب بتن

چسب بتن یکی از پرکاربردترین انواع مصالح ساختمانی است که باعث افزایش مقاومت بتن‌ها از [...]

بهترین مارک پودر سخت کننده بتن

پودر سخت‌کننده بتن محصولی برای افزایش مقاومت سایشی بتن در برابر عوامل آسیب‌زای مختلف مثل [...]

بهترین مارک پودر بندکشی کاشی و سرامیک

پودر بندکشی یکی از کاربردی‌ترین مصالح ساختمانی است که موجب افزایش زیبایی نمای کاشی‌ها می‌شود. [...]

بهترین مارک گروت سیمانی

گروت سیمانی یکی از پرکاربردترین انواع مصالح در صنعت ساخت ‌و‌ساز است. این مصالح از [...]